Înscrierile la Programul „Friendly Finance”, ediția I, au luat sfârșit. Vă mulțumim frumos pentru interes și, dacă nu ați apucat să vă înscrieți acum dar doriți să participați în viitor, vă așteptăm la următoarea ediție, în februarie 2019.
Dacă ești antreprenor, cu siguranță la începutul drumului ai avut numeroase dileme și provocări referitoare la cele mai bune metode pe care le aveai la îndemână pentru a-ți crește start-up-ul cât mai repede și mai sănătos, fără compromisuri în ceea ce privește profitabilitatea și lichiditatea, chiar și în primii ani de activitate ai firmei.
În cazul în care ești dintre norocoșii care beneficiază cel puțin de un bagaj minim de cunoștințe în domeniul financiar, având ceva studii economice, probabil că ți-a fost mai ușor. Și chiar și așa, probabil că ai mai întâlnit din când în când câte un contabil sau investitor care nu vorbea chiar pe înțelesul tău, folosind termeni desprinși parcă dintr-un dicționar neprietenos. Iar dacă nu ești dintre acești antreprenori privilegiați, este posibil ca aspectele de natură financiară, în special cele care vizează conformarea cu legislația contabilă și fiscală locală, să ți se fi părut un obstacol administrativ destul de neplăcut și greu de abordat. În general, lucrurile neînțelese tind să genereze anxietate… iar când e vorba de capitalul investit și de veniturile personale, cu atât mai mult.
Dacă nu ai reușit singur să realizezi acest lucru până în prezent, află însă că felul în care funcționează, în mod esențial, resorturile oricărei afaceri, nu este nici complicat, nici sofisticat. În spatele conceptelor pompoase se ascund relații logice, de bun simț, care pot fi înțelese cu ușurintă de către oricine, chiar și în lipsa oricăror studii economice. Este nevoie doar de un om care să „traducă”, într-un limbaj simplu, ceea ce contabilul tău poate nu a putut sau nu a avut timp să o facă.
Tocmai de aceea, Positive Projects are ca misiune să aducă domeniul financiar, de multe ori perceput ca fiind tehnic și rigid, mai aproape de oameni. Aceasta este și ideea care stă la baza Programului „Friendly finance”, a cărei primă ediție, cuprinzând 2 sesiuni de câte 4 ore, se va desfășura la București în perioada 22-23 noiembrie 2018.
Afiș detalii Program „Friendly Finance”, ediția I
click pe poză pentru afișare imagine mărită
Te așteptăm cu mare drag alături de Irina Popescu, consultant și formator cu o vechime de peste 14 ani în domeniul financiar. Despre Irina puteți afla mai multe aici.
Sesiunile programului se vor desfășura la Impact Hub Bucharest, pe Splaiul Unirii, nr. 165, în clădirea Timpuri Noi Square, TN02, Et. 1, Sala Londra, în intervalul orar 9:30 – 14:00 (în ambele zile).
Referitor la conținutul programului, acesta va fi axat pe învățarea experiențială și va acoperi atât aspecte care țin de contabilitatea financiară (cea standardizată, reglementată și obligatorie), cât și aspecte privind managementul financiar intern (contabilitatea de gestiune), de care orice antreprenor e responsabil pentru a rezista în afaceri.
Dacă în prima zi accentul va fi pe asimilarea principalelor concepte financiare și pe înțelegerea situațiilor financiare principale prin utilizarea unor studii complexe de caz, în cea de-a doua zi participanții vor avea ocazia să înțeleagă cum se măsoară performanța, cum se analizează costurile și, mai ales, cum se stabilesc prețurile pentru ca, la final, marjele de profit să fie cele așteptate.
Desigur, vor exista și ocazii de a pune întrebări și de a primi răspunsuri care privesc și experiența individuală a fiecărui antreprenor, atât timp cât aspectele vizate nu sunt deosebit de complexe sau specifice.
Investiția necesară pentru participarea la Program este o taxă de 400 RON, care acoperă cele 8 ore de învățare interactivă și o pauză de cafea (bună, sperăm noi).
Înscrierea se face completând formularul de înscriere (pe care îl puteți descărca prin link) și trimițând un e-mail la contact@positiveprojects.ro cu subiectul „Înscriere Program Friendly Finance”, atașând o copie a formularului semnat și completat, precum și copia OP-ului care atestă virarea taxei în contul organizatorului. Factura fiscală se va transmite tuturor participanților după confirmarea plății, la încheierea cursului (anterior puteți solicita o factură proforma, în măsura în care vă este necesară pentru plată). Prețul se va încasa exclusiv prin transfer bancar în contul firmei, înainte de data evenimentului, pentru a putea garanta locul în cadrul Programului. În cazul în care beneficiați de un discount, puteți include codul Promo în formular și să achitați taxa redusă de participare.
Pentru orice întrebări suplimentare, vă stăm la dispoziție la aceeași adresă de contact. Vă așteptăm cu drag!
NOV.